07
Juni
Після шаленого буму на корейську систему догляду за шкірою, яка диктувала нам необхідність у використанні 6-7 продуктів за раз, настала епоха так званого б’юті-мінімалізму.
Ми у Bishoff керуємось саме концепцією less is better.
- Випускаємо багатофункціональні продукти.
- Розробляємо актуальні формули, що підходять для більшості типів шкіри.
- Підбираємо індивідуальний догляд для кожної клієнтки, щоб закрити індивідуальні потреби конкретної людини без використання зайвих або не надто необхідних продуктів.
Б’юті мінімалізм дозволим сучасним косметичним брендам сказати «НІ» багатьом речам. І, відповідно, відкрив більше можливостей для персональної комунікації з покупцями. А ще у індустрії краси відбулась «перестановка сил»:
- Маски з делікатним ексфоліантом замінили скраби.
- Тканинні маски поступились популярністю маскам, що змиваються або вбираються.
- Креми для обличчя отримали оновлену формулу, що зробило комфортним їх використання і на зоні навколо очей.
Покращення торкнулось ще багато чого. І ми щиро радіємо з цих, очевидно, позитивних тенденцій. Адже б’юті-мінімалізм робить косметику зручною та доступною. І це на 100% відповідає цінностям нашого бренду!